    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Date: Fri, 19 May 2023 20:40:16 +0200

    W dniu 19.05.2023 o 17:35, J.F pisze:

    > Jaki problem?
    > że sizeof zwraca, a własciwie to podaje, rozmiar w bajtach, to wiem.
    No to podaje prawidłowy rozmiar czy nie?

    > że można zajechac obszar innej zmiennej w C, i nic przed tym nie
    > ostrzeże - to też wiem.
    Ale jakim prawem, w tej konstrukcji nie powinno do tego dojść, przecież
    po to 'pytał' o długość tablicy aby nie przekroczyć zakresu. Skoro
    przekracza to oznacza że funkcja jest zła. Koniec kropka.

    > Markowi pogratulować, ze tak szybko namierzył miejsce problemu.
    :)

    > A wiesz, ze juz jest W11 ? :-)
    No i co z tego?Obaj moi synowie go mają a ja nie chcę.

    --
    Janusz