eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleETZ 150 porada od mechanika dla laika › Re: ETZ 150 porada od mechanika dla laika
  • Data: 2014-06-15 21:47:47
    Temat: Re: ETZ 150 porada od mechanika dla laika
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote:

    >Przecież etka pali conajmniej 4, a lepiej liczyć 5 litrów aby się niemile
    >nie zaskoczyć.

    JakbyCito... Znam Etki z roboczej praktyki a nie z poniemieckich
    wykopalisk. On moze spalic i 5, ale to zalezy od obciazenia, tak juz
    jest z tymi malymi silnikami. Nie mowiac o stanie i regulacji.
    Dla przykladu: ten sam silnik Simson S50 w motocyklu palil 2-2,5,
    zamontowany z tym samym gaznikiem, wydechem nastawach,itd. w Duo 4/1
    nie schodzil niezej 5. Fizyka, praca i takie tam.

    >sentyment. To były fajne sprzęty w latach 90 tych. W latach 2000 sam
    >myślałem o zakupie. Wtedy można było nabyć za 1500 zł i to jeszcze ma sens.

    Moze i to. To juz bez mala weteran. Ale tez sam fakt, ze malo ktore
    chinsko-japonskie padlo malego litrazu przetrwa tyle lat, ile Etki
    jezdza od zaprzestania produkcji;) Nie wiadomo czemu one tak szybko
    zlomieja a ddrowski badziew nie.

    Wiec jesli sie trafi w dobrym stanie i komus nie przeszkadza, ze nie
    jest to motor z obrazkow w kolorowych gazetkach "motocyklowych" to bym
    nie odradzal.


    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://stokrotka.grejt.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: