  • 131. Data: 2022-04-12 08:11:41
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 09.04.2022 11:57, Piotr Dmochowski wrote:

    > Spokojnie, ciebie tez zaboli. Poczekajmy jeszcze trochę jak się kryzys
    > rozwinie, minie ta umysłowa sraczka i przyjdzie otrzeźwienie.

    już się pięknie rozwija, na mega kryzys pracujemy od dwóch lat, ale
    dopiero zaczynają go ludzie odczuwać. Myślę że nadchodzące lata będą
    bardzo ciekawe...

    Jak
    > wszyscy z biedy zaczną żreć gruz albo jeszcze coś i na nas spadnie to
    > wtedy będzie płacz i zdziwienie. Na razie każdy kto racjonalnie próbuje
    > coś tłumaczyć to troll albo onuca.

    Ale już chyba Ci, co nie chodzą w maskach nagle przestali być
    foliarzami. Jeszcze trochę i ty też, dalej twierdząc to samo,
    przestaniesz być onucą ;) Jak to mówią - jak masz rację dzień wcześniej
    niż inni, to przez jeden dzień jesteś trollem.

    > Najlepiej zresztą popatrzeć na Zachód, na ta cudowną EU. Tam nikt się
    > nie wyrywa, sankcje symboliczne żeby sobie gospodarki nie rozwalić, jak
    > można to i jakąś rakietę się opchnie ruskim, dużo się gada ale nie robi
    > nic co może być szkodliwe teraz lub w przyszłości. Tylko u nas sami
    > zbawcy świata, z szabelką na głowice atomowe. Co tam gospodarka, co tam
    > kryzys, co tam wiszące nad głową bankructwa ludzi z kredytami, co tam
    > 150 tyś ludzi zmarłych z powodu zamknięcia szpitali. Najważniejsze to
    > krzyczeć Putin debil i chuj, oflagować się i zakrzyczeć każdego kto
> [...]

    Ludzie są pięknie sterowani. Najpierw trzeba było zakrzyczeć tych,
    którzy próbowali wprowadzić debatę o najpopularniejszej chorobie, teraz
    pan telewizor powiedział, żeby odłożyć wojnę chorobową i kłócić się o
    inne sprawy. Tu i tu jest miejsce na jedno zdanie i nie ważne, że nie
    negowałeś istnienia wirusa czy nie negujesz zbrodni Putina - możesz się
    wypowiadać tylko tak, jak pan telewizor pozwala. Dzięki temu w tle mogą
    się dziać inne, ważniejsze rzeczy, a już można nazwać inflację
    "Putinowską", mimo, że wystrzeliła przed wojną (ale kto o tym pamięta,
    skoro pan telewizor o tym nie mówi). Ale to się dzieje wszędzie i ze
    wszystkim - jak ci się nie podoba, że facet zdobywa medale w kobiecej
    dyscyplinie, że twoje dziecko w wieku 12 lat może zmienić płeć (to nie w
    PL jeszcze)- ale nie może zarządzać swoim majątkiem (np. mieć konta w
    banku czy na giełdzie krypto), czy nie tolerujesz czarnych zadymiarzy
    bardziej niż białych, to jesteś *.fobem. Bardzo pięknie się to
    upraszcza: nie wziąłeś tej jednej szczepionki (mimo, że wziąłeś sporo
    innych) - jesteś antyszczepionkowcem. Nie popierasz dążenia Zelenskiego
    do nowego ładu (mimo że negujesz Putina za zbrodnie) - jesteś onucą.

    Lukasz

  • 132. Data: 2022-04-12 22:05:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-04-12 o 08:11, ddddddddddddd pisze:
    > Nie popierasz dążenia Zelenskiego do nowego ładu
    Przepraszam a komu Zeleński narzuca nowy ład?

    --
    Janusz

  • 133. Data: 2022-04-13 06:56:41
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 12.04.2022 21:05, Janusz wrote:
    > Przepraszam a komu Zeleński narzuca nowy ład?

    https://youtu.be/70pMyvpLa58
    Posłuchaj jego wypowiedzi, ok 2 minuty od około 10:40 i zastanów się co
    to oznacza.
    Marzy mu się dochód gwarantowany i rząd światowy, który stworzony
    zostanie pod pozorem wojny, po to, by w razie potrzeby stłumić inne
    zamieszki (takie jak np. teraz w Chinach?).

    Lukasz

  • 134. Data: 2022-04-13 10:19:00
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    ddddddddddddd <d...@f...pl> napisał(a):
> [...]
    > Marzy mu się dochód gwarantowany i rząd światowy, który stworzony zostanie
    > pod pozorem wojny, po to, by w razie potrzeby stłumić inne zamieszki

    Nie, mówi o bardziej skutecznej wersji ONZ. O dochodzie gwarantowanym nie ma
    w tym wystąpieniu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 135. Data: 2022-04-13 19:12:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 13.04.2022 09:19, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Nie, mówi o bardziej skutecznej wersji ONZ.

    na tyle skutecznej, żeby następnym razem poradzić sobie z szybkim
    wyszczepieniem, a nie pieprzyć się z niepokornymi. Wszystko oczywiście
    po to, żeby walczyć z Putinem ;)
    ale to już ntg, nie mam zamiaru się spierać, każdy widzi to, co chce
    zobaczyć (ja też, ale jako że nie mam takiego zdania jak inni, to jestem
    onucą czy tam foliarzem ;)

    O dochodzie gwarantowanym
    > nie ma w tym wystąpieniu.

    możliwe, w którymś na pewno było

  • 136. Data: 2022-04-13 23:26:21
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

> [...]
    > ale to już ntg, nie mam zamiaru się spierać, każdy widzi to, co chce
    > zobaczyć (ja też, ale jako że nie mam takiego zdania jak inni, to jestem

    Nie, nie każdy widzi co chce. Sporo osób widzi to, co jest naprawdę.

    Bycie foliarzem nie polega na posiadaniu innego zdania jak inni. A bycie
    onucą polega jeszcze na czymś innym.

    > możliwe, w którymś na pewno było

    Albo i nie było. W sumie sam się podsumowałeś. Dodałeś to, czego nie było, a
    to co było, przekręciłeś żeby Ci pasowało do narracji.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 137. Data: 2022-04-15 07:20:23
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 13.04.2022 22:26, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Nie, nie każdy widzi co chce. Sporo osób widzi to, co jest naprawdę.
    >
    > Bycie foliarzem nie polega na posiadaniu innego zdania jak inni. A bycie
    > onucą polega jeszcze na czymś innym.

    raczej to są synonimy.
    To nie chce rządu światowego z Bidonem na czele, który poradzi sobie z
    pandemiami? faktycznie, przesłyszałem się.

    > Albo i nie było. W sumie sam się podsumowałeś. Dodałeś to, czego nie
    > było, a to co było, przekręciłeś żeby Ci pasowało do narracji.

    spoko, nie będę tego szukał dla Ciebie, więc przyjmijmy, że to nie
    prawda. Rządy chcą tylko twojego dobra,waluty nie są celowo niszczone,
    bo warto było robić lockdowny a teraz warto ich nie robić, a za chwilę
    warto je będzie robić. Dzięki temu nie zginą wszystkie babcie, a ty
    będziesz szczęśliwy.

    Lukasz

  • 138. Data: 2022-04-24 18:36:22
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > Ja jeszcze poczekam. Ze dwa miesiące. Jeśli nic się nie zmieni (nie
    > wierzę, że się zmieni, ale nadzieja umiera ostatnia)

    Nie zmieniło.

    https://ulubionykiosk.pl/demo/4471#5

    Pozdrawiam pozostałych hejterów szerzących "bzdury i nieprawdę, typowe
    dla magla internetowego" oraz innych osobników, legitymujących się
    "kolonialnymi stereotypami i uprzedzeniami" (to odpowiedzi nowego
    naczelnego na krytykę jakości artykułów) i zapraszam na kanał p. Piotra.

    https://www.youtube.com/c/PiotrG%C3%B3recki-Zrozumie
    %C4%87Elektronik%C4%99

    --
    Najbardziej pamiętam jedną z wigilii, kiedy wyciąłem śliczne gwiazdki na
    choinkę ze skórzanej kurtki mojego taty. Pamiętam też, że mleczaki

  • 139. Data: 2022-04-24 19:39:57
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> napisał(a):
> [...]
    > "kolonialnymi stereotypami i uprzedzeniami" (to odpowiedzi nowego
    > naczelnego na krytykę jakości artykułów)

    Co za żałosny gość. Nie uznaje żadnej krytyki, a ego ma wielkości Układu
    Słonecznego. Te jego wstępniaki to plucie w twarz czytelnikom. I to
    niezależnie czy wprowadzone zmiany wyjdą wydawnictwu na plus. Człowiek płaci
    i w zamian dostaje butę i chamstwo. Mógłby już nic nie pisać, przynajmniej
    żyłoby się w błogiej nieświadomości co do jego kultury osobistej.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 140. Data: 2022-04-24 19:57:44
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Co za żałosny gość. Nie uznaje żadnej krytyki, a ego ma wielkości Układu
    > Słonecznego.

    Ale w jednym ma rację: polska elektronika to 5 promili elektroniki
    światowej. Podobnie jest z profesorami -- dlaczego więc miałbym
    przywiązywać uwagę do opinii tego akurat profesora?

    Pozdrawiam, Piotr