  • Data: 2023-02-27 17:27:57
    Temat: Re: Ekologia
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-27 o 16:59, Shrek pisze:
    > bo co prawda kwotowo dopłata wychodzi drożej ale procentowo podatkiem
    > ekologicznym są obciążone najbardziej samochody z mniejszych segmentów.

    Uważaj! kwestionujesz ekologiczną religię
    To wszystko już dawno opisywała Konfederacja.

    A pamiętasz dlaczego powstał Aston Martin Cygnet?

    To niby wszystko wydaje się śmieszne ale to tylko wycinek tego unijnego
    ekologicznego skurwysyństwa.

    Od 1 marca nie kupisz telewizora LCD (znaczy do wyczerpania zapasów)

    Masz kupić telewizor oled bo ten zużywa mniej energii.

    Tylko przypadkiem jest DROŻSZY ;-)

    PS. Nie kupisz też 8K. (mnie to wali) ale to EKOFASZYZM jest