  • Data: 2024-04-09 01:00:45
    Temat: Re: Ekspres do kawy i glony
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Apr 2024 17:02:01 +0200, PeJot napisał(a):

    > Dezynfekcja nie pomaga.

    > Podejrzewam, że z zarodniki przyłażą z kurzem z powietrza. Uszczelnić
    > zbiornika się raczej nie da.

    W jednym miejscu, gdzie bywał podobny problem (las, staw, gęsi itp.),
    poleciłem zrobić tak, jak ja od kilkunastu co najmniej lat robię: dolewać
    do ekspresu wrzątek albo przynajmniej mocno gorącą wodę.
    Problem zniknął.
    A przy okazji mamy mniej zakamienioną wodę, bo już przynajmniej raz była w
    czajniku gotowana.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam