-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.alfa.uwb.edu.pl!not-for-mail
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Ekspres do kawy i glony
Date: Fri, 26 Apr 2024 21:21:21 +0200
Organization: : : :
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
References: <uuug89$nve$1$PeJot@news.chmurka.net>
<uuugkm$odc$1$PeJot@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<uuukc6$rfm$1$PeJot@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<3...@h...invalid>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<105oqqdsd905e$.1fncmiq4vyy4n.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<ify62kjdtzyd$.1ucj087jyejmv$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<almarsoft.2558532918229259060$marico@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<ec3qy75acxvl$.15bdkl2tun4z0$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1b6b0ywwb8it1$.1agg9sybvefro$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<6chet4e6ekso$.1qakmuznuiftu.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<fhs2f14k42jx.x5toy79kprxq$.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="alfa.uwb.edu.pl:212.33.73.136";
logging-data="3494295"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: slrn/pre1.0.4-9 (Linux)
Cancel-Lock: sha1:glMCErvsixyTfMCSonnvadZbxZ4=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49612
[ ukryj nagłówki ]Pan J.F napisał:
>> Koncepcje obu silników są przeciwstawne. W wysokoprężnym chodzi o to,
>> by wtrysnąć paliwo z dala od ścianki głowicy, bo tam powietrze po
>> sprężeniu nie miało jak się ochłodzić. W średnioprężnym odwrotnie
>> -- tam żelastwo jest rozgrzane bardziej od powietrza.
>
> IMO - koncepcja jest rózna przede wszystkim w tym, ze w benzyniaku
> mieszanka ma się zapalic od iskry. Sama z siebie nie powinna.
Nie chodzi o benzyniaka, tylko o silnik średnioprężny (hot bulb engine).
Na przykład taki:
https://youtu.be/5pez_Ev-WX8
On może spalać nie tylko surową ropę naftową, ale na przykład smalec.
--
Jarek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
- dokładne poziomowanie
- Kije trekkingowe tuning
- Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- Stojak do wiertarki
Najnowsze wątki
- 2024-10-31 Dziady kręcące się koło szkoły
- 2024-10-31 Jak to robia w Nowym Jorku piesi
- 2024-10-31 Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- 2024-10-31 czyste powietrze
- 2024-10-31 (Dwaj) "Starzy" sędziowie SN niedopuszczalne skargi piszą [tako orzekł WSA]
- 2024-10-31 Planeta płonie
- 2024-10-31 zginął podczas zmiany kól
- 2024-10-30 Diesel spłonął :-)
- 2024-10-30 Re: Diesel spłonął :-)
- 2024-10-30 Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- 2024-10-29 Dzień jak codzień
- 2024-10-29 Holowanie
- 2024-10-30 soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- 2024-10-30 Kraków => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-30 Wrocław => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=