  • Data: 2021-01-23 13:30:59
    Temat: Re: Elektromobilność - chyba tylko latem?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-22 o 17:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No i jak zmiescic wysokiego tira pod trakcja ..

    > Nie bedzie tak, ze jednak troche dluzej, i w praktyce - dwa dni, bo
    > obowiazkowe wypoczynki ?

    Nie - odpoczynek 45 minut po 4 godzinach jazdy. Spokojnie razem z
    odpoczynkiem 7 godzin.

    > Przy czym osobowe pociagi jada 6-10h.

    > No chyba, ze w ramach obowiazkowego wypoczynku ...

    Odpoczynek w trasie zalicza się do czasu pracy. Płatnego.

    > Tylko, ze ... jakby taki kierowca jadacy gdzies z daleka Niemiec
    > zaladowal sie na jednej granicy, zostal przewieziony na druga i tam
    > pojechal do celu gdzies na Ukraine, to rachunek jakby inny.

    Nie ma żadnego problemu, żeby ładować samochody w Niemczech na wagony i
    wyładowywać na Ukrainie. Jakoś nikt tego nie robi. Tak przewozi się
    kontenery.

    > Pasuje, pod warunkiem, ze by go PKP przewiozlo w czasie obowiazkowej
    > przerwy, a nawet z 15h ma do dyspozycji.
    > I jakby jeszcze po drodze zalatwic sprawy celne sie dalo i priorytetowo
    > na Ukraine wjecha - moze nawet na torach skoro szeroki tor ...

    No to rób biznes :-) Pomysł już masz...

> [...]
    > terminalu, potem czekac z niecierpliwoscia na przyjazd wagonu, ktory
    > zajmie nie wiadomo ile, potem odebrac pilny telefon "kontener dotarl,
    > prosze przyjechac po odbior, tylko natychmiast, bo nam terminal blokuje"
    > ... a niech sp*, jak juz wsadze na tira, to jak piszesz - wieczorem
    > bedzie u celu bez komplikacji.
    >
    > Niech PKP sama w ciezarowki zainwestuje, odbierze od klienta dostarczy
    > do klienta :-)
    >
    > Choc Gdansk sie z portem kojarzy, port wlasna bocznice ma, kontener ze
    > statku prosto na wagon, a tych pare godzin zwloki przy transporcie

    Nadal mówimy o TIRach czy kontenerach? W kontenerach raczej nie przewozi
    się tego, co przewozi się doraźnie ciężarówkami. A jak popatrzeć na
    drogi to kontenerów jest stosunkowo mało ma drogach. Większość to auta z
    plandekami, chłodnie i zwykłe naczepy zabudowane.
    Wynajęcie kontenera to kolejne koszty, w sumie to nie wiem jakie...
    T.