    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryczne przygody
    Date: Fri, 22 Jan 2021 23:19:43 +0100

    W dniu 22-01-2021 o 17:12, J.F. pisze:

    ładowarek jest w
> [...]

    Bo trzeba trochę dopłacić za ogólnoeuropejską kartę do ładowania, a nie
    żydzić na darmowe, promocyjne karty od operatorów poszczególnych sieci,
    w poszczególnych krajach.

    Pewnie jakieś stare odgrzewanie kotlety?
    Świat idzie do przodu....

    > No, jak sie wzorem Cavallino zaplanuje nocleg co 300km i zwiedzanie
    > lokalnych atrakcji, to moze nie :-)

    Dzisiaj zwiedzałem Wrocław, bo Orlen (wprowadzając opłaty) mocno
    utrudnił darmowe ładowanie u Was.
    Pozostały po drodze praktycznie tylko ładowarki PKP i to dość wolne (do
    tego tylko Type2).
    Niestety, poza Zoe i Teslą, innymi autami nie da się ich efektywnie
    wykorzystać podczas przerwy w podróży...

    Więc zapewne był to mój ostatni darmowy wyjazd do Wrocławia, bo Zoe
    zapewne już niedługo ze mną pozostanie.