  • Data: 2021-01-25 10:10:27
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rufj1v$9eu$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 22-01-2021 o 17:12, J.F. pisze:

    >Dzisiaj zwiedzałem Wrocław, bo Orlen (wprowadzając opłaty) mocno
    >utrudnił darmowe ładowanie u Was.

    No i gdzie ladowales ?

    >Pozostały po drodze praktycznie tylko ładowarki PKP i to dość wolne
    >(do tego tylko Type2).
    >Niestety, poza Zoe i Teslą, innymi autami nie da się ich efektywnie
    >wykorzystać podczas przerwy w podróży...

    A ta ladowarka PKP to gdzie ?
    Bo do Wroclawia powinienes dojechac, a potem zwiedzaj dlugo, niech sie
    laduje i pare godzin.
    Chyba, ze przyjedzie Daniel i Cie odlaczy :-P

    Więc zapewne był to mój ostatni darmowy wyjazd do Wrocławia, bo Zoe
    zapewne już niedługo ze mną pozostanie.

    J.