    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryczne przygody
    Date: Fri, 29 Jan 2021 13:43:53 +0100
    <rumt21$uv9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <600f059d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <run96g$7s5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60101188$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <rupa1e$o08$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6010397e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rupen1$r4n$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60105153$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruqt17$s76$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60114381$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <rurq9g$fvi$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6012a110$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruu8l7$15b$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6014006a$0$503$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 29-01-2021 o 13:32, J.F. pisze:

    > po pierwsze - byla.

    Dalej już nie było.

    > A po trzecie - mogles zatankowac 200km wczesniej,

    Jak się komuś prąd skończy, to możesz mu równie głupio tłumaczyć, ze to
    jego wina.
    Zamiast czepiać sie ev.

    > Jak sie ma przyslowiowego poznanskiego weza w kieszeni :-)

    Nie - jak się głupio wierzy że stacje są wszędzie, co elektrofobi
    wciskają na każdym kroku.

    > Nie wiem. Wiec nie bede  planowal tankowania w Poznaniu widzac, ze
    > zasiegu ledwo/nie starczy :-)

    Ale mówimy o jeździe bez planowania...

    > Nie robia ...

    Bzdura.
    Z Wrocławia na morze masz z 500 km, na upartego nawet Zoe dojedziesz z
    jednym ładowaniem.
    A każdym z większą baterią np. 60 kWh, nawet z łądowaniem do 80%.
    Robią takie.

    no - Tesla by juz gdzies starczyla.

    > I szybko sie laduja ?

    Są już ev ładujące się szybciej.

    > Dawno po nowych nie patrzylem, Ty sie zawsze znales na nowych
    > ... KIA/Hyundai czegos nie robia?

    No robią.
    Tylko nie chce wyjść taniej niż elektryk jakoś.

    > Ja osobiscie bym tam jeszcze popatrzyl za fiatem tipo, bo wydawalo mi
    > sie, ze duze i tanie.

    Braki w wyposażeniu - nie spełnia założeń.

    > Moga byc - na wlasna prosbe, olbrzymia prosbe ...

    Z ev również.
    Każdy kto nie zakutego łba, ogarnie.

    > A jakbym tak w elektryku chcial miec 100km zapasu, to co ile bym musial
    > ladowac ? :-P

    Co 700 km.
    Ale musiałbyś na wstępie wydać odpowiednią sumkę za takie fanaberie...