  • 151. Data: 2023-08-29 14:52:52
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 23 Aug 2023 09:18:13 +0200, w <1283jks29ejmo$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Bredzisz. Pytam ponownie ignorancie galopujący, czy ty
    > zdajesz sobie czym jest ten "straszny' wallbox? Tobie
    > się wydaje, że to jakaś wyspecjalizowana maszyneria
    > zajmująca pół ściany w garażu?
    >
    > Masz tu mojego wallboxa, nie jakieś mizerne 9.8kW
    > jak do tego Merca, tylko mogącego ładować auto
    > elektryczne z mocą MAKSYMALNĄ 22kW (ponad 2x więcej!):

    I to twoja odpowedź na wątpliwości czy do wypożyczonego Merce montowała sobie
    wallboxa? To dalej szorujesz pod dnie, bałwanku.

  • 152. Data: 2023-08-29 15:41:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-08-2023 o 14:51, r...@k...pl pisze:

    > Jakie niestandardowe, te prądy są znacząco niższe niż przewidywalna
    > obciążalność

    A jakie to są "te"?
    Przecież nie masz pojęcia o czym gadasz...

  • 153. Data: 2023-10-26 09:50:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-08-2023 o 14:51, r...@k...pl pisze:

    > Jakie niestandardowe, te prądy są znacząco niższe niż przewidywalna
    > obciążalność --

    Odpowiedź dla głąbów, co nie wiedzą o czym piszą:
    https://forum.elektrowoz.pl/threads/green-cell-habu-
    ladowarka-mobilna.5212/post-121593