  • Data: 2023-06-06 19:10:55
    Temat: Re: Elektryki się wcale nie palą cd.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 6.06.2023 o 14:41, J.F pisze:

    > Po pierwsze - Jaguar juz indyjski.
    To dużo tłumaczy :) nawet o tym nie wiedziałem :)

    > Po drugie - z elektrykami nie maja duzego doswiadczenia, jak zresztą
    > wiekszość firm.
    > Po trzecie - badali, testowali, a wyszlo jak zwykle :-)
    Na sadolu jest sporo filmików od nich jak testują to WN :)
    A to rusztowaniem wjadą czy jakąś paradną kukłą albo ktoś sie gołych
    przewodów złapie, u nich te kable wiszą tak jak nasze kolejowe albo
    niżej, więc co chwile coś się dzieje.

    > Ciekawe tylko, czy ograniczyli pojemnosc profilaktycznie,
    > czy maja jakies badania, ze te pożary zdarzyły sie w koncówce
    > ładowania.
    Mogli dojść do wniosku że przeładowywują ogniwa, ale to tylko świadczy o
    tym że do końca nie znają ich stanu naładowania, nie wytestowali tego,
    albo mają błędy w oprogramowaniu co w przypadku hindusów akurat nie dziwi.

    --
    Janusz