  • Data: 2020-11-02 15:30:57
    Temat: Re: Fałszywe STM32?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/11/2020 12:55, J.F. wrote:
    > Zmieniasz konto i krecisz dalej.

    Po czym klienci nie tyle nie kupują scalaków od Ciebie, co nie kupują
    używanych scalaków w ogóle, z chin ,z powodu tragicznego pr. Koniec biznesu.

    Ludzie bawiący się w retro obserwują np. niektóre wersje 8086, CIA, SID,
    chipy do grafiki. Dawniej były z wylutu, niedawno były bardzo często
    fałszowane, na każdym było po $5-10 przebitki jak nic. I co? Ano nikt
    już ich nie kupuje, jesli zadał sobie trud wpisania w google
    opowiedniego pytania. I w efekcie fałszywych SIDów jak na lekarstwo,
    prawdziwych też. Chińczykom przesało się opłacać je fałszować. Dodatkowo
    widać też że prawdziwych SIDów nie ma w większych ilościach. Zmielono je
    w latach 90tych w śmieciarkach a te co wydłubano ze złomu w Bangladeszu
    czy innym Wietnamie, już się sprzedały.

    https://www.youtube.com/watch?v=2OMMHwY5V5k

    Pojedynczych hobbystów można tak dzibać, ale to nie to samo co GD. GD to
    nie podróbka w sensie fake, tylko zwykłe złodziejstwo.

    > Ale ... czy te GD jakies gorsze ?

    Nie. I dlatego się ich nie wstydzą.

    Przyznaje jednak że na naście urządzeń chińskich, z STM na pokładzie,
    nie przyszedł ani jeden GD. Co mnie troche zawiodło, chciałem z
    ciekawości mieć.