    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Date: Mon, 13 Dec 2010 23:31:37 +0000 (UTC)

    > a propos komercji mam takie pytanko, kiedy w koncu przestaniecie to
    > wasze żenujące forum na siłe linkowac do grupy _newsowej_ pl.rec.motocykle ?

    Nie linkujemy nic na siłę. Myślę, że minimum kultury osobistej (na prawdę
    absolutne minimum) wystarczy, aby powstrzymać się od komentarzy, które
    większość odbierze jako wyraz problemów emocjonalnych, żali, życiowych
    niepowodzeń, tudzież kompleksów.

    > Aż tak wam nakreca obrot, ze nie mozecie sie pozbyc tej bramki?

    Jeśli chodzi o komercję, to portal nie ma żadnego zysku (słownie, abyś
    zrozumiał dokładnie - ani złotówki, nawet grosza) z działania czytnika.
    Żadnego, ale podejrzewam, że i tak swoje wiesz najlepiej na świecie. Ja
    np. korzystam z czytnika bo to dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie. Tylko
    tyle i aż tyle.

    > Przepraszam, że sie wcinam w ten uroczy turystyczny wątek ale nie moglem
    > sobie przypomniec wczesniej do kogo presonalnie mialem skierowac sprawę
    > bo ogolne apele są zlewane.

    Przeprosiny są jak najbardziej na miejscu, choć nie sądzę aby były
    szczere. Tym bardziej jestem rozczarowany, że w tym miejscu już nawet nie
    da się pogadać o jeżdżeniu motocyklem. Katastrofa. Natomiast zgadzam się z
    tym, że robisz totalnego off-topa, co tak zasłużonemu netykicieżaowi jak
    Ty doprawdy nie wypada ;)

    Pozdrawiam,
    Mariusz