eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
  • Data: 2010-12-14 10:08:57
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-14, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > To jest Twoje zdanie. Rozumiem, że mój post/przeciek jest kolejnym wrzodem
    > wymagającym wypalenie rozgrzanym żelazem, aby nie splugawić tej krynicy
    > doskonałości jaką są precle;) Zapewne uważasz się za
    > intelektualno-motocyklową śmietankę, ale to płytkie myślenie i zdziwiłbyś
    > się jakie w środowisku motocyklowym krążą opinie o preclach. A jeśli je
    > znasz, to pisząc powyższe jesteś hipokrytą. Z uwagi na to, że obraz
    > większości generuje niepoważna mniejszość (podejrzewam, że właśnie tak
    > powstał także ogólny obraz precli jako moherów i obrońców krzyża, co z
> [...]
    Tak sie tylko wtrace w wasza dyskusje. Skoro precle wsrod prawdziwych
    motocyklistow i stunterow to totalne dno, mochery i obroncy krzyza to na
    jaki chuj to linkujecie pod swoim serwisem dla prawdziwych motocyklistow?

    PS. Ktory to precel jezdzi w kamizelce? Bo znam paru a zadnego w kamizelce
    nie widzialem...
    --
    Artur
    ZZR 1200