eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-14 10:10:52
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Arni <a...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N pisze:
    > Jestem niezmiernie zaskoczony jakąś sztuczną wojną wymyślaną przez
    > mityczne zwaśnione strony.

    to nie jest sztuczna wojna, podniosłem problem, który nabrzmiewał od lat
    bo zauwazylem, ze w koncu ktoś z "władz" scigacza sie odezwał.
    Nawet nie dziwi mnie fakt, że kiedys było wielu narzekających a teraz
    siedzą cicho. To tez jest cecha precla.

    > Toż to jest Internet! Tu nie ma granic, zakazów, podziałów. Dostępny
    > jest dla każdego, stąd poziom MUSI być zróżnicowany.

    > Określenie "dzieci Neostrady" budziło zawsze mój uśmiech politowania...
    > dla jego autorów. Miało ono podkreślić, że Ja jestem "stara gwardia", a
    > użytkownik Neo, czy innego szerokopasmowego dostępu to gołowąs bez
    > klasy. Czyżby TPSA badała każdego klienta i zatwierdzała dostęp do
    > Internetu tylko tym "upośledzonym"? Nie? To po co takie piaskownicowe
    > wyzwiska? Brzmi to zupełnie jak koleżanki mojej córki, licytujące się,
    > która ma najlepszy profil na Naszej Klasie.

    jest wiele okreslen przesadzonych, przerysowanych. Za to wszyscy
    dokladnie wiedzą co one oznaczają.

> [...]
    > "rodowitych preclów". Co więcej, kompletnie mnie nie interesuje, w jaki
    > sposób ktokolwiek łączy się z grupami dyskusyjnymi. Pamiętam dobrze
    > czasy studenckie, gdy sam byłem "elitą" mając w domu modem 33 kbit i z
    > namaszczeniem kilka razy dziennie ściągałem po 100-200 postów newsowych
    > różnych grup - w tym precli. Czym różni się poziom dyskusji tamtego
    > okresu od obecnego? Zapewne niczym. Tyle, że młodzi dyskutanci tamtego
    > okresu - są teraz starsi, a niektórzy z nich zapewne ciężko znoszą
    > kryzys wieku średniego i z rozrzewnieniem wspominają "stare dobre czasy".

    Nie mam problemu z wiekiem srednim jesli do mnie pijesz. Kiedys usenet
    oznaczał automatycznie test na inteligencje bo trzeba bylo jej troche
    miec, zeby czytnik skonfigurowac. To, ze ogolny poziom spada nie znaczy,
    ze nalezy jeszcze ten proces przyspieszac.

    Nie mam teraz czasu na rozpisywanie sie, chcialbym uzywac tego na co sie
    zdecydowalem bez dodatkowych za to obowiazkowych bonusów ktore mnie nie
    interesuja.Reszte argumentów przedstawiłem Lovtzy, dyskusje
    swiatopogladowe czy wycieczki osobiste i psychoanalizy bede ignorował.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"