    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Filtr przepuszczający tylko podczerwień
    Date: Mon, 07 Sep 2009 20:14:17 +0200

    > Popatrz najpierw na cenę slajdu na rolce typ 120 :>

    W zeszłym roku kupiłem rolkę filmu właśnie w celu wykonania filtrów
    podczerwonych za około 30 zł. Jednak z rozmiarem 6x9 był jakiś problem.
    Nie pamiętam już czy nie chcieli tego rozmiaru wywołać czy nie można
    było go kupić. Jednak po odwiedzeniu kilku miejsc udało mi się wszystko
    załatwić. Choć trochę dziwnie się na mnie popatrzyli, gdy oddałem do
    wywołania zakupiony przed chwilą film.

    Paweł