eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaFiltrowanie spamu na tel stacjonarnym › Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!news
    .dns-netz.com!news.freedyn.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news
    -out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!
    news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <60903afd$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <60912517$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <60917e11$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <6091920d$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a3apfw6wtnf0$.fg8r3j98izm2$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5...@g...com>
    <1dl9afrwhgpsx$.1vxelowi959b0$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Tue, 25 May 2021 14:18:27 +0200
    Message-ID: <wa126toewzfq$.bwuyovef38d7$.dlg@40tude.net>
    Lines: 42
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.114.80
    X-Trace: 1621945106 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 24051 83.30.114.80:51723
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2937
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242644
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 25 May 2021 12:47:58 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Pan J.F napisał:
    [...]
    >>> Owszem centrale wymagają ciągłego płatnego (po latach gwarancji)
    >>> upgrade softu, ale to nie ma nic wspólnego z licencją i używalnością
    >>> numerów.
    >>
    >> Dlaczego ciaglego?
    >> Co dziala, za 5 lat nie bedzie?
    >
    > No i dlaczewgo w ogóle upgrade? Te wymagania ciągłych aktualizacji
    > można określić, cytując klasyka, jako "wyssane z palca".

    Niekoniecznie - jak widzisz apetyt rosnie, albo wymagania prawne.
    Dawniej wystarczala "centrala", teraz np jeszcze musi miec przenosnosc
    numerow ..

    >> Ogolnie widac jednak w TP nacisk na likwidacje POTS.
    >> Te ugrade za drogie?
    >
    > Kolega tepsiarz kilka lat temu referował mi co zarząd był w stanie
    > wyliczyć, ile milionów planuje zaoszczędzić na nieprzedłużaniu
    > używanych licencji. Chodziło o wszystkie licencje, w tym jakieś
    > bazy danych do billingów, które da się zastąpić darmowymi, nie
    > tylko te na centrale.

    A nie da sie przerobic tych z oryginalnych central?
    No chyba, ze jest centrala, uzywa bazy XXX, za baze XXX klient musi co
    roku placic licencje ...

    > Wracając do uprzejmie zadanego pytania, około roku 2000 znajomy
    > operator z koncesją na pewnien przemysłowy obszar, w ten sposób
    > kupował centralę Siemensa. Ale nawet malutkie pudełeczko firmy
    > Linksys sprzedawane jako "centala VoIP" do współpracy z bramkami
    > SPA2102 miało ograniczenie do bodajże 8 numerów. Żeby to rozszerzyć,
    > trzeba było kupić licencję na więcej (kod odblokowujący kosztował
    > mniej więcej tyle co sama centralka).

    Bardzo mozliwe - powiedzialbym, ze normalny tryb handlu.
    Ale oplata ... jednorazowa ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: