    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Date: Tue, 30 Jun 2009 09:33:47 +0200

    On Tue, 30 Jun 2009 09:06:10 +0200, "Easy" <e...@m...nospam.org>
    wrote:

    >zastanawiam sie czy ten wyrok jest za to ze Policjanci do bandyty ( sorry,

    Pani sont bodaj 3 razy mowila ze nie obwina policjanta jeno pomroczna
    ze kazala mu strzelac, ale nie wyszkolila (gosc podobno strzelal z
    takiej broni pierwszy raz od 3 lat).
    Jak dla mnie to pieprzenie bo celnie strzelac z broni krotkiej do
    uciekajacego motocykla przy nerwach jak to na sluzbie po napadzie, to
    raczej tylko policjanci z majami umiom.

    >ale jesli ktos zachowuje sie tak jak powyzej napisał Szerszeń) strzelali za
    >wysoko i zamiast go unieruchomic unieszkodliwili na zawsze, czy wyrok jest
    >za sam fakt strzelania przez Policje?

    Nie.

    pozdr
    newrom