  • Data: 2009-06-30 21:18:23
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:g8rk45pq54is8s8mu2532iqccqmk4n64qi@4ax.com...
    > Nie, 1 sekunda na zlozenie i ta sama, albo dodatkowo jedna na
    > wymierzenie i oddanie strzalu. Mysle ze pojedynczo moznaby zrobic 2-3
    > kule na sekunde, ale za malo strzelalem z broni krotkiej zeby byc
    > pewnym.
    Jak sobie to probuje wyobrazic to za cholere nie moge. Jak w sekunde mozna
    zlozyc sie do strzalu jak chwilke wczesniej trzeba uskakiwac przed proba
    rozjechania.

    > Jasne, rykoszetem w wentylek, zeby mu za szybko powietrze nie ucieklo
    > bo by se jeszcze krzywde mogl zrobic ;)
    > Wezze sie zastanow jaka celnosc moze miec bron typu pistolet przy
    > drzeniu reki, odrzucie, nerwach i dystansie nawet kilkudziesieciu
    > metrow. Przelicz dystans o jaki przesunie sie punkt trafienia gdy bron
    > zostanie przesunieta o powiedzmy 2-3stopnie.
    > Trafienia w opone to sie tylko na amerykanskich filmach udaja, o ile
    > uciekajacy jest zly, a film sie akurat konczy.
    No wlasnie o tym samym mowie, nie bylo szansy strzelic tak zeby uciekajacego
    zatrzymac strzalem w opone. Tylko w takim razie policjant strzelal? Jesli w
    nerwach bo mu motocyklista uciekal to juz nie powinien pracowac w policji a
    juz na pewno nie powinien stosowac linii obrony " bo mu motocyklista
    bezposrednio zagrazal".

    > No w sumie powinien strzelac jak na niego jechal.
    Jesli chcial zatrzymac groznego bandyte to powinien wlasnie strzelic kiedy
    tamten mial szanse widziec, ze to nie przelewki.

    > Byli, pojechali za motocyklista i jeszcze nie wrocili.
    > Mial isc na ponczka i poczekac na kolegow ? Przebudz sie, to
    > miasteczko to nie telewizyjne sanfransisko w ktorym na komunikat 'kod
    > pincet, uciekajacy charlej' zjezdza sie 100 radiowozow (z czego polowe
    > sie rozwala), tylko nasz przasna rzeczywistosc ze sa 3 radiowozy na
    > kilka wsi.
    Aha, dobrze, ze o tym wspomniales. W takim razie po kij takie dzialenie
    policji. Robic blokade jednym radiowozem na kilka wsi.

    > Oczywiscie ze powinna, zaproponuj cos. Realnego.
    Dobra. Pamietasz jak postrzelili jednego chlopaka w aucie? Tam tez byla
    podobna sytuacja. Bilans byl taki, jeden trup i jeden na wozku. Pamietam
    tez jak kiedys strzelali do jakiegos biznesmena bo mial auto podobne do
    jakiegos gangstera. :)
    Ja nie jestem od tego zeby wymyslac co policja ma robic, bo od tego jest KGP
    i ustawodawca.
    Ja jestem ojcem dwojki dzieciakow i teraz zastanawiam sie co zrobie jak bede
    jechal z rodzina nad morze. A poniewaz jezdzimy w nocy to kiedy na droge
    wyskoczy mi koles ubrany na czarno albo po cywilnemu to mam sie zatrzymac
    czy jechac dalej bo ryzyko kulki bedzie tak samo realne w obu przypadkach.
    Jesli blokada bedzie ustawiona tak samo profesjonalnie.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?