  • Data: 2022-09-18 22:32:57
    Temat: Re: Fizyka dla właścicieli szybkich fur
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2022 o 21:55, heby pisze:

    > Uderz w stół...

    To co piszesz to hit! W szkole jest ważne właśnie to, by jak się ją
    skończy umieć wszystko to, co w życiu potrzebne. Czyli np to prowadzenia
    pojazdów osobistych. Kiedyś ludzie uczyli się konno jeździć. A dzisiaj
    .. uczą się propagandy zamiast tego, czego trzeba. Dzisiaj, czyli od
    wielu lat. Jak ja chodziłem do szkoły to np. nie dowiedziałem się o
    Katyniu ale na pochody klasy robotniczej chciano nas prowadzać.
    Rosyjskiego uczono. I takie różne wierszyki nam wciskano jaka ta
    ojczyzna jest dobra. A dzisiaj, znaczy dzisiaj teraz, wiadomo, że
    państwo na nas żeruje.

    > W przeciwieństwie do pustaków internetowych ja nie tylko ukończyłem
    > edukację, ale pracowałem w edukacji i obecnie mam dzieci w tym systemie.

    I co, uczyłeś dzieci w duchu socjalistycznej myśli?

    > To co, przechodzmy w tryb "twój stary!" abyś poczuł się nieco bardziej
    > kompetentny do dyskusji?

    Ty nie jesteś kompetentny do dyskusji!!!