  • Data: 2016-07-19 12:48:22
    Temat: Re: Folia przeciwwibracyjna?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-18 o 19:18, RadoslawF pisze:

    > W proponowaniu włożenia dysków SSD.

    Ech, zawracasz głowę.
    Było mówione abstrakcyjnie, bez podawania konkretnych modeli.

    Nowsze NAS-y obsługują SSD, do niektórych starszych można wgrać nowy
    firmware z obsługą SSD.
    A poza tym dowolnie stary NAS od strony technicznej powinien bez
    problemu obsłużyć SSD (abstrahując od zgodności łącza dyskowego), ale
    może go szybciej "ubić", nie wykonując trim.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam