  • Data: 2022-03-06 18:11:40
    Temat: Re: Format karty SD
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 6 Mar 2022 11:35:14 +0100
    doszła do mnie wiadomość <62248e63$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Kamil" <n...@t...pl> :

    >Już CI ludzie kilka razy napisali. Read only. Teraz rozumiesz?

    I w dodatku każdy odczyt danych może spowodować nienaprawialne błędy.
    -> Read Disturb

    --
    Szwambuł Trantiputl
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur