  • 11. Data: 2009-01-03 13:37:01
    Temat: Re: Fotoksiazka
    Od: "endperf" <e...@p...onet.pl>

    Paczka dzis dotarła. Wysłana z San Francisco, jednak zadeklarowana
    na $15 - więc dopuszczona bez cła. Czyli wszystko ok, dobrze to zgrali :)

    Tracking - możesz śledzić poprzez www, gdzie znajduje się przesyłka.
    W przypadku USPS tylko do miejsca opuszczenia USA.

    Jeśli chodzi o zamówione książki (2 szt - 33x28, 140 stron, twarda oprawa),
    to szczerze mówiąc nie jestem zbyt zachwycony. Wybrałem papier PREMIUM
    (niby nowość w blurb) i nie chce myśleć jak to wychodzi na "zwykłym"
    Miałem nadzieje że będzie to w przybliżeniu papieru kredowego. Kolory
    w miarę przybliżone do tego co mam na monitorze, jednak raster mi nie
    podchodzi. Ale warto było spróbować, rodzina zachwycona spóźnionym
    prezentem świątecznym :)

    Pozdr.

    endp.

  • 12. Data: 2009-01-03 19:05:23
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    conik pisze:

    Hej

> [...]

    A może ktoś poleci mi sprawdzonego wykonawcę fotoksiążek ale wykonanych
    na papierze foto a nie z druku cyfrowego (Indygo/Xerox/Kodak) ?
    Nie wiem czy zbyt wielkim wymaganiem będzie oprofilowanie i realne
    stosowanie CM? :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 13. Data: 2009-01-05 07:52:17
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    > Drukowane na takich samych maszynach. Chetnie skorzystam z czegos w
    > normalnej cenie w Polsce - po prostu na razie nie znalazlem (zreszta
    > duza czesc robi w tym samym miejscu wiec sie nie dziwie, ze ceny sa
    > "wywalone w kosmos").

    Tak z ciekawości zapytam na jakich maszynach drukują w tej firmie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2009-01-07 20:02:52
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Piotr wrote:

    > Tak z ciekawości zapytam na jakich maszynach drukują w tej firmie?

    Tak jak juz pisalem - Indigo 5000.

    Belin