  • Date: Fri, 13 Mar 2009 12:58:44 +0100
    From: Slawek <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: G1 Google Phone - jakieś doświadczenia?

    jerry pisze:
    > Slawek natekścił posta 4...@n...home.net.pl:

    > Masz już doświadczenie czy narzekasz na specyfikację?

    Mam doświadczenie, używam jednocześnie G1 i Omni, wcześniej używałem
    E71, więc mam doświadczenie i możliwość porównania.

    > 400h czuwania wg producenta, to raczej nie jest mało (2 tygodnie).
    > Nawet zakładając dwukrotną przesadę, to tydzień bez ładowania.

    Proszę Cię, nie pisz takich rzeczy jak byś życia nie znał, bo to nawet
    trudno skomentować. "400h czuwania wg producenta", LOL. To tak jak 1500W
    mocy oddawanej PMPO, w wieżyczce pobierającej z sieci 30W. albo
    100000:1 kontrast w telewizorze LCD. To są bajki z tego samego gatunku.

    W każdym telefonie producenci deklarują takie niebotyczne wartości, a
    rzeczywistość jest taka że trzeba to dzielić przez 10 albo i lepiej.

    > Może przez stałe łącze hsdpa. Już ktoś narzekał na energożerność,
    > po wyłączeniu hsdpa średni czas wzrósł dwukrotnie.

    Telefon wytrzymuje na baterii przy normalnym użytkowaniu, to znaczy
    takim do czego został stworzony, za krótko. Użytkując G1 cały czas mam
    wrażenie że to prototyp do testów, już sama surowość konstrukcyjna na to
    wskazuje. Typowa choroba wieku dziecięcego. G2 już na pewno będzie
    znacznie bardziej dopracowany. I żeby była jasność, do Androida nic nie
    mam, to bardzo dobra inicjatywa i idąca w dobrą stronę. Jedynie mam
    zastrzeżenia do "propotypowości" obecnego sprzętu.