  • Data: 2020-10-24 09:16:28
    Temat: Re: GaN
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka wrote:

    > Jakich sond używasz?

    Standardowych 10:1 100MHz z założoną sprężynką. Subtelnych szczegółów
    oczywiście nie zobaczę, bo oglądamy sygnał o paśmie wielu GHz sprzętem o
    paśmie 100MHz, ale to nie jest istotne. Sygnał mierzony jest bardzo
    silny, a mnie interesują tylko zjawiska zachodzące tylko na zboczach.
    Skoro oscyloskop próbkujący na 1GHz jest w stanie zauważyć dramatyczną
    zmianę sygnału zachodzącą między dwiema kolejnymi próbkami, to czas
    przełączania jest zapewne jeszcze mniejszy. Gdyby nawet było to
    zmierzone 1.5ns, to i tak dI/dt w przedziale 2-5GA/s mi wystarcza. :-)

    Pozdrawiam, Piotr