  • Data: 2021-02-02 00:28:59
    Temat: Re: Gadatliwość informacyjna...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2021 o 23:22, ToMasz pisze:

    > bardzo Ci dziękuję za zaangażowanie w sprawę. w menu, mam możliwość
    > wyszukiwania po nazwie. więc odbieranie połączeń -> jedyne ustawienei to
    > odbieranie połączeń hardwarowym przyciskiem. koniec
    > Zainstalowałem kilka programów typu caller name annoucer.
    > problemy napotkane w 5-8 porgrmach
    > 1. nie wspiera polskiego
    > 2. nie działa bo google w tej wersji nie pozwala
    > 3. działa, ale bez słuchawki, w słuchawce dzwonek telefonu się ścisza w
    > momencie kiedy powinna być zapowiedź głosowa
    > 4. działa, ale jak telefon ma załączony ekran. jak ma wyłączony - nie
> [...]

    Tak w sumie, to nigdy nie instalowałem żadnej aplikacji do tego i
    korzystałem z systemowego wsparcia (obecnie Samsung S8) od androida 7 po 9.
    Kiedyś działało kulawo, potem tylko czytało z listy "ulubione" teraz
    działa w całości. Mam smartwatcha (Amazfit Verge), który czasem to
    podaje (ma głośnik) ale to jakieś 5%. Związane jest to z utratą w ciągu
    dnia połączenia z telefonem i funkcja A2DP, która nie "zagryza" się z BT
    Samsunga w pełni.

    Musiałbym restartować BT w telefonie, wtedy działa lepiej ale nie zawsze.

    Mam 3 słuchawki.
    Słuchawka Jabra Motion odczytuje ze swojego syntezera poprawnie po
    polsku a druga słuchawka Plantronics Voyager robi to po angielsku :D
    (Księgowa Małgosia) brzmi dziwacznie. Klon chiński Plantronics Voyager
    odczytuje tylko numer dzwoniącego.

    Wybieranie numeru (google) działa zawsze.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>