  • Data: 2021-05-31 21:35:22
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 12:56, PiteR pisze:

    > chyba że masz szybsze wymagania od czasu zakupu S7
    > subiektywnie ci się zmieniło.

    Robiłem test.
    Na tablecie z androidem 4.4.4 miałem zainstalowaną aplikację UPC
    Działała parę lat.
    Nastąpiła jej aktualizacja i dalej działała. Nie było żadnego większego
    zużycia procesora czy zacięć. Trwało to chyba z miesiąc.
    Ale nowa apka po pewnym terminie (zakładam od górnie założonym) Po
    uruchomieniu się i nawet rozpoczęciu odtwarzania wywaliła ekran że już
    nie będzie działać na tej wersji Androida i wyłączyła aplikację.
    Od tego czasu nie mogę/nie wolno mi jej odpalać ;-)

    Także ten.

    Mam inny przykład [OT] z modułami UPC CI+

    Przez pół roku działał z moim nowym tv Samsunga.

    Ale nastąpiła aktualizacja softu i teraz (wiem to od serwisanta) soft
    CI+ sprawdza w necie czy tv jest na specjalnej liście obsługiwanych tv.
    Pech chciał że mój tv jest mało popularny bo ma matrycę 43"
    Inne rozmiary tej serii tv są na liście i działają

    Także ten... Głupota i celowe postarzanie produktów/systemów/usług
    ISTNIEJĄ ;-)