  • 11. Data: 2009-02-25 15:19:10
    Temat: Re: Gdzie trzymać mocny magnes (neodymowy)?
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Dość przypadkiem stałem się posiadaczem dużego (średnica 20 cm!!!) i
    > mocnego magnesu neodymowego.

    Wsadz pod maske malucha. Spalanie spadnie do 0.1 na 100 a moc
    silnika wzrosnie o 100 koni. :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 12. Data: 2009-02-26 06:38:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Feb 2009 16:19:10 +0100, pluton wrote:

    >Wsadz pod maske malucha. Spalanie spadnie do 0.1 na 100 a moc
    >silnika wzrosnie o 100 koni. :)

    Zamocowac nad zderzakiem. Spalanie spadnie do zera, a predkosc ..
    zalezy do kogo sie przykleimy :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-02-26 08:22:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F."

    > Zamocowac nad zderzakiem. Spalanie spadnie do zera, a predkosc ..
    > zalezy do kogo sie przykleimy :-)

    Nawet można by produkować energię. ;-)

    Robert

  • 14. Data: 2009-02-26 17:27:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    J.F. pisze:

    > Zamocowac nad zderzakiem. Spalanie spadnie do zera, a predkosc ..
    > zalezy do kogo sie przykleimy :-)

    20cm magnesu neodymowego jeszcze na oczy nie widziałem, ale widziałem
    mniejsze i obawiam się że gdyby przykleić samochód (a zwłaszcza Malucha)
    nim do jakiegoś innego samochodu, to hamulce by nie dały rady go
    oderwać, a jak już to raczej z kawałkiem blachy :)

  • 15. Data: 2009-02-26 18:22:26
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

    > Zamocowac nad zderzakiem. Spalanie spadnie do zera, a predkosc ..
    > zalezy do kogo sie przykleimy :-)
    >
    > J.
    Eee tam, jak juz, to pod zderzakiem, dokladnie przed przednimi kolami ale
    tez trzeba dwa. Wtedy zadnego gwozdzia nie zlapiesz, przynajmniej bedzie z
    tego jakis pozytek.
    No, tyko zmowu na kraty sciekowe nalezaloby uwazac i starannie je omijac:)
    Pzdr.

  • 16. Data: 2009-03-06 13:02:18
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    połóż na podszybiu auta tam jest komp sterujący silnikiem
    i opisz co sie stanie :)