  • Data: 2022-09-13 16:01:15
    Temat: Re: "Głupi" telefon obsługujący współczesne sieci
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-09-13 o 06:36, sundayman pisze:

    > może telefon "stacjonarny GSM". Coś takiego :
    >
    > https://allegro.pl/oferta/stacjonarny-biurkowy-telef
    on-gsm-sim-huawei-10118462857

    > niektóre ( nie wiem czy akurat ten ) mają dodatkowe klawisze, pod które
    > można podpiąć stałe numery do dzieci czy lekarza ( i nawet mają miejsce
    > na obrazek, żeby tego nie potrzeba było opisywać).
    >
    > Sam chyba kupię taki dla rodziców 80+. Co prawda oboje mają telefony
    > dotąd, ale ojciec źle słyszy i ciężko się z nim dogadać przez telegon
    > nawet jak używa aparatu słuchowego, matce coraz trudniej opanować
    > "przewijania" ekranu itp.
    >
    > Jeśli nie muszą z telefonem wychodzić z domu, to może być optymalne
    > rozwiązanie.

    Też o czymś podobnym myślałem, ale z opisu wynika że to tylko 2G.
    Pytanie kiedy ostatecznie wyłączą nawet 2G. To raz. Widzę, że na
    akumulator. Z mojego doświadczenia to jest problem - np. mój senior
    często nie zauważa, że komórka się rozładowała i nie można się do niego
    dodzwonić. Często problemem jest włączenie telefonu
    z powrotem po podłączeniu do ładowania.
    Czyli to rozwiązanie ma wady zwykłej komórki. Najpewniejszy jest wciąż
    stacjonarny na kablu.
    Myślałem, że najlepszy byłby jakiś router LTE, czy coś w tym stylu, do
    którego można podłączyć zwykły telefon przez rj11. Tylko nie wiem, czy
    coś takiego istnieje.