  • Data: 2020-11-13 22:20:27
    Temat: Re: Gniazdka IEC "komputerowe" gdzie L/N
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 13 listopada 2020 o 18:24:30 UTC+1 M M napisał(a):
    > A też są 2 warianty francuski i polski? Przynajmniej chyba nie ma gniazdek
    podwójnych gdzie są oba na raz...
    > W instrukcji tego MGE jest pokazany przewód zasilający, który ma z jednej strony
    prostą wtyczkę wkładaną do gniazda takiego jak nasze z bolcem na dole, a z drugiej
    C19 i opis że gdyby trzeba było zrobić własny przewód to jak się ustawi PE na górze
    to dziurka L ma być po prawej.
    > Sprzęt z końca ubiegłego wieku, więc do teraz mogło s
    Nie ma takich gniazdek bo nie ma polskiego standardu gdzie ma byc faza.