  • Data: 2019-11-16 00:53:23
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-11-15, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Bo policja boi się obywateli -- z daleka przecież nie widać, który
    > uczciwy, a który nie. To naturalna konsekwencja tego, co trwa u nich
    > od wieków. I nikt nie ma pomysłu jak z tego wybrnąć.

    Policji się też za specjalnie nie dziwię. Pomijając przypadki
    patologiczne, każdy jeden kontrolowany może być uzbrojony i nie dziwota,
    że przy najmniejszych wątpliwościach naciskają na spust.

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_killings_by_la
    w_enforcement_officers_by_country

    Parę lat temu czytałem o jakimś dziadku, Hindusie, który odwiedził
    swoich krewnych w Stanach i wybrał się rano na krótką przechadzkę.
    Dzielnica zdaje się była dobra, o on ni w ząb po angielsku to i nie
    wykonał poleceń, po tym jak ktoś wezwał policję.

    --
    Marcin