  • Data: 2021-09-24 22:51:35
    Temat: Re: Gniazdo siłowe natynkowe żeńskie 5P
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello t-1,

    Friday, September 24, 2021, 9:25:09 PM, you wrote:

    > Myślę, że to gniazdo 2 fazowe.

    W USA - 220 V. W Europie jest to jednofazowe 230 V. Jedyne, co udało
    się z sensem ustandaryzować. Powszechne w przyczepach i kamperach.

    > Zasilanie kuchenek indukcyjnych jest zazwyczaj z 2 faz sieci 3 fazowej.

    Zasilanie kuchenek o mocy 7.4 kW może być jednofazowe przy
    bezpieczniku 32 A. Kuchenek itp. w Polsce nie łączy się przez gniazdka
    przy mocy ponad 3.7 kW (230V 16A).

    --
    Best regards,
    RoMan