    From: a...@p...com
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Green Lantern :)
    Date: Fri, 26 Nov 2021 01:22:28 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 25 Nov 2021 23:28:40 +0100
    doszła do mnie wiadomość <61a00e1d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    od LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> :
    >W dniu 22.11.2021 o 21:11, heby pisze:
    >
    >Muszę podtrzymać temat bo jeszcze nie kupiłem klamotów. Rdzeń do trafa
    >zdobyłem :]

    >No właśnie te, gdzie wszelakie fluktuacje są specjalnie gaszone.
    >Jakieś harmoniczne, wirowe, cokolwiek. Podobno przeszkadzają i trzeba je
    >"zabijać" :) Takie ładne źródełka i zabijajo :/
    >[...}

    Skontaktuj się z panem Taratajcio, on ma na koncie kilka perpetuumów i
    innych tego typu wynalazków(chyba tylko dział orgonowych jeszcze nie
    budował), niestety, to wszystko blokuje mu fundacja Rockefelera,
    dogadacie się.