  • Data: 2021-11-29 18:26:26
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/11/2021 17:59, J.F wrote:
    > No ale widzisz - nie wciska klientom, nie podpisuje - na razie stara
    > sie przebadac.

    Pokazuje i bredzi, generując w okół siebie aurę innowacyjności, brylując
    w mediach. To nie są pieniądze, ale to się łatwo przerabia na pieniądze.

    > Problemu nie maja, ale "urzadzenie podgrzewa mi zbiornik wody szybciej
    > niz PC i bierze mniej pradu" ... klamie, pomylil sie,
    > czy jednak dziala ? :-)

    Myślę, że on sam nie potrafił by odróżnić tych pojęć ani udowonić
    czekogolwiek. To sprzedawca, uwierzy i będzie powtarzał dowolne brednie.

    Co najmniej kilka razy przyciskałem takich sprzedawców na róznych
    imprezach tego typu i po przerwaniu cienkiej osłony buzz words i "27 lat
    doświadczenia", wsysała próżnia [1].

    > OK, ale jego zbiornik tez cos tam mierzy ...

    Nic nie mierzy, sam powiedział, że dopiero będa mierzyć. Ale marketing
    zrobić można na zaś a i może jakiś medal innowacyjność wpadnie.

    > A jak jednak wyjdzie 2 ?

    To wtedy wystarczy wskazać skąd 2-1 = 1 się bierze.

    I wtedy sprzedaż będzie najmniejszym kłopotem, największym bedzie
    szukanie fraka na wyjazd do Szwecji.

    > Myslisz, ze tylko u nas?

    Nie, ale u nas jak gdyby silniej. Mam wrażenie, że to taki "rozmyty
    Łysenko" z tymi pozytywnymi wynikami grantów.

    > Sukces wszedzie mile widziany :-)

    To nauka sterowana księgowymi.

    [1] Najlepszy był misio co zwiększał do 200% sprawnośc pieca gazowego
    poprzez zainstalowanie grzałki po stronie gorącej, wylotowej. Patent
    miał i pieczątki przeróżne. Od 10 lat go nie widziałem, wiec może ktoś z
    klientów ogarnął się i policzył, a następnie skutecznie obił mordę.