  • Data: 2021-11-29 17:59:25
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Nov 2021 17:51:53 +0100, heby wrote:

    > Dla klienta końcowego nie jest ważne, kto bredzi.
    >
    > Sprzedwca tym gorszy, bo jest jeszcze bardziej łatwowierny, niż
    > podejrzliwy klient. Własnym nazwiskiem podpisuje urządzenie łamiące
    > prawa fizyki i bez gwarancji że działa. Trudno to nazwać naiwnością, to
    > następny poziom ignorancji z okolic "od 27 lat skręcam rurki, to wiem".

    No ale widzisz - nie wciska klientom, nie podpisuje - na razie stara
    sie przebadac.

    > Wynalazcy i sprzedawcy, po tej stronie ignorancji, nie zadają sobie tego
    > pytania, więc problemu nie mają z odpowiedzią.

    Problemu nie maja, ale "urzadzenie podgrzewa mi zbiornik wody szybciej
    niz PC i bierze mniej pradu" ... klamie, pomylil sie,
    czy jednak dziala ? :-)

    > Używane, na olx, kupiłem za 30zł. Dla dwóch grzałek 3.5kW (grzanie
    > basenu), ze zmywarki, pokazywały troche ponad 7kW. To wystarczająca
    > dokładność aby mówić o 8-12x a na pewno wystarczająca, aby nie robić z
    > sibie błazna, publicznie.

    OK, ale jego zbiornik tez cos tam mierzy ...

    > Nie trzeba kalorymetru, aby policzyć, że COP < 1.

    A jak jednak wyjdzie 2 ?

    > Granty na bank, pewnie stąd te 104%. W naszym kraju istnieje potrzeba,
    > aby nauka grantowana była gwarantowana pozytywnymi wynikami. Nigdy tego
    > nie pojmowałem, ale widocznie tych 3 muszkieterów pojmuje aż za dobrze.

    Myslisz, ze tylko u nas?
    Sukces wszedzie mile widziany :-)

    J.