-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
!goblin.stu.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!n
ews.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!pe
er.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Halas
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5fe2f8cd$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5feb2dbb$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5feb8338$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1a9krvxbm4a8p$.dlg@myjk.org>
<5fed22ca$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sat, 2 Jan 2021 12:09:50 +0100
Message-ID: <m...@m...org>
Lines: 101
NNTP-Posting-Host: 83.6.128.12
X-Trace: 1609585789 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 83.6.128.12:61213
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5912
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689240
[ ukryj nagłówki ]Thu, 31 Dec 2020 02:00:57 +0100, J.F.
> Moze i masz dobrze wyciszonego elektryka, ale na pewno nie dowioda
> tego nagrania telefonem, ktory jak sam piszesz - "normalizuje".
> Dlatego proponowalem muzyczke odniesienia, co wysmiales, a ja dzieki
> temu wiem, jak telefon klamie.
I tak poziom będzie różny, zresztą skąd mam wiedzieć jaki poziom na radiu
mam ustawić, skoro są to dwa różne samochody z różnymi radiami? Myślałeś ty
kiedyś? :P Niemniej tak czy siak jest słychać różnicę na nagraniu, w
rzeczywistości różnica jeszcze bardziej daje się słyszeć.
> Ja z kolei mam dosc glosnego spaliniaka ... tylko to nie silnik w nim
> halasuje.
> Co swietnie na tych filmach slychac.
> A skoro halasuje wszystko inne, i to mocno ... to w elektryku tez moze
> halasowac, w zaleznosci od tego, jak sie fabryka postarala.
W takim razie wsiadź i pojeździj, ignorancie, a nie się prujesz na temat o
którym zielonego pojęcia nie masz. Przecież gdybyś sprawdził na sobie,
zamiast jałowo klepać że w elektryku jest tak samo głośno, choć nie jest bo
ODCHODZI HAŁAS OD SILNIKA, to nie trzeba by było się silić na te nagrania.
> Na postoju to dmuchawa wentylacji.
Dmuchawę to słychać w EV, w ICE dmuchawę zagłusza silnik, pomimo pracy na
jałowym, a jak się podbije obroty silnika do podóżnych (2-3k) to słychać
już absurdalnie głośny warkot.
> Ale przeciez ja nie zamierzam autem stac, tylko jechac i to
> najchetniej ze 150.
Masz średnią prędkość w swoich podróżach na poziomie 150/h?
> Wtedy ma byc cicho.
Nie będzie cicho, bo już od 120 robi się nieznośny rumor w znakomitej
większości samochodów. Dlatego m.in. ja szybciej tylko wyprzedzam, 120 to
moja maksymalna prędkość podróżna. Wtedy się najmniej męczę jazdą.
> Na postoju halas mam umiarkowany - silnik jest dosc glosny na
> zewnatrz, ale kabina dobrze wyciszona ... moglo byc jeszcze ciszej,
> ale nie jest na tyle uciazliwe, aby mialo wysoki priorytet.
W ruchu miejskim, gdy się przyśpiesza i hamuje (silnikiem) jest PRZEPAŚĆ
przy jeździe EV. No ale oczywiście ty tylko i wyłącznie zapierdalasz po
audostradach, więc nie ma o czym dyskutować.
> Ilez ci mozna powtarzac - silnik jest cichy. relatywnie cichy,
> przynajmniej w srodku.
Nie jest! Weź go wyłącz to zobaczysz ile hałasu generuje. Tym bardziej weź
go sobie wyłącz podczas przyśpieszania. No tak, nie możesz. To weź wsiądź w
końcu do EV, sprawdź różnicę i przestań jęczeć.
> Sluchales ty w ogole tych nagran?
> Na biegu, czy na luzie - zadnych zmian halasu.
Czy ty jeździłeś w tych samych warunkach EV i masz porównanie?
> Ale na postoju, czy w czasie jazdy autostrada ?
Test na postoju ma ci pokazać ile hałasu sam silnik generuje. A jeszcze
więcej hałasu generuje silnik pod obciążeniem podpięty pod koła. Ten hałas,
wbrew temu co notorycznie utykasz, nie znika. Jest zagłuszany, owszem, ale
nadal jest, i różnica w EV gdzie tego hałasu nie ma, też jest! Im wolniej
auto jedzie tym większa jest przepaść w komforcie. Ergo, jak się wyciągnie
średnią, a nie przy absurdalnym warunku jazdy tylko i wyłącznie
zapierdalając autostradą powyżej dopuszczalnej prędkości nawet w PL, to
teza może być nawet prawdziwa. Tylko ta teza nie jest życiowa, a postawiona
tylko żebyś mógł udowodnić swoją rację. Tak samo jak przy rozważaniu tematu
zasięgu. No ale to typowe akurat dla ciebie i innych upartych wielbicieli
smrodów spalinowych.
> Ja mam miekki fotel.
> I jak mowie - to nie wibracje silnika sa u mnie uciazliwe.
Oczywiście. I dlatego statystyka wygląda tak że tylko 1% chce powrótu do
hałaśliwego śmierdziela spalinowego:
https://elektrowoz.pl/auta/czy-kierowcy-samochodow-e
lektrycznych-rozwazaja-powrot-do-auta-spalinowego-od
powiedz-tak-1-procent-zap-map/
No ale ty nadal będziesz jęczeć, choć nie jeździłeś i jak cef masz takie
pojęcie o temacie jak sobie wyobrażasz na swoich absurdalnych wnioskach z
testów spaliniaka.
> W elektrycznym sie nie uruchomi, ale zasieg spadnie :-)
Jak jadę 15-20 km to na cholerę mi większy zasięg? Nawet przy moich 40km
odpalanie śmierdziela jest mi zbyteczne. Bo nagrzewnica ma ponad 4kW mocy i
spokojnie by ogrzała kabinę, szczególnie że ja bez wyjątku zawsze grzeję
kabinę na postoju i auto w zasadzie potrzebuje mniej niż 1kW mocy na
utrzymanie temperatury w kabinie. Oni to zaprogramowali tak chyba tylko po
to, żeby silnik nagrzał olej i się nasmarował w razie jakby użytkownik za
chwilę zapragnął zbutować mocniej. W moim roczniku się temu nie da zapobiec
(chyba że się wyłączy w ogóle nawiew), dopiero w polifcie jest przycisk
Pure EV i silnik się nie włączy nawet jak się zbutuje.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.21 13:31 J.F.
- 02.01.21 14:40 Myjk
- 02.01.21 14:48 Cavallino
- 02.01.21 15:35 J.F.
- 02.01.21 16:45 J.F.
- 02.01.21 19:35 Cavallino
- 02.01.21 19:43 Cavallino
- 03.01.21 14:46 Myjk
- 03.01.21 14:57 Myjk
- 04.01.21 09:42 J.F.
- 04.01.21 11:23 J.F.
- 04.01.21 12:30 Mirek Ptak
- 05.01.21 09:05 RoMan Mandziejewicz
- 05.01.21 15:09 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- czy wiedziałeś że?
- Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- Produkcja energii w elektrowniach atomowych
- Nie widzieć gdzie się jedzie
- Złomnik się SPRZEDAŁ Kanałowi ZERO
- I lewacka ideologia poszła się JEBAĆ
- Dla UTRWALENIA: jak działają "EKO" ZBRODNIARZE
- Emisyjność BEV
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
Najnowsze wątki
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- 2025-12-24 Tfu! Przeklety prostokąt (czyli UPS i "sinus modyfikowany")
- 2025-12-23 Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- 2025-12-23 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-12-23 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-12-22 czy wiedziałeś że?
- 2025-12-22 Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- 2025-12-22 Białystok => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-22 Lublin => Project Manager <=
- 2025-12-22 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-12-22 TVN oczekuje: Za Ziobrem BĘDZIE czerwona nota Interpolu! Czy może Interpol da drugi raz (w) dupę? ;-)




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem