eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHamowanie elektrowrzecina falownikiemRe: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <535509ff$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <535572de$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <53558fca$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lj83h3$m32$1@node2.news.atman.pl>
    <53579a2c$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    <lj8p80$coq$1@node2.news.atman.pl>
    <5357ef39$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
    Date: Wed, 23 Apr 2014 20:24:36 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140423-0, 2014-04-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <53580564$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.11.157
    X-Trace: 1398277476 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2354 83.20.11.157:1901
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2343
    X-Received-Body-CRC: 3583466868
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:663804
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5357ef39$0$2165$65785112@news.neostrada.pl...
    > "BartekK"
    >> A nie miałeś "base frequency" przypadkiem ustawionego na 50Hz?
    > Tak, ale obok jest uwaga, że parametr ten jest pomijany przy
    > sterowaniu wektorowym. A takie miałem cały czas.
    > Ale ostatnie próby jakie robiłem to faktycznie wyłaczyłem wektorowe.
    > Może to się przyczyniło do spalenia, ale nadal nie wiem dlaczego ten
    > prąd taki wysoki był.
    >
    > Robert


    istnieje jeszcze problem przeciągnięcia (staal) zwiększając Hz rośnie
    jednocześnie napięcie i czasami tego napięcia brakuje, wtedy silnik
    zamiast przyśpieszać zwalnia i faluje
    wtedy trzeba ustawić charakterystykę U/F na zwiększony moment czyli
    wykres garbaty
    częstotliwość bazowa to ta w której napięcie jest max i powinna być
    przepisana z parametrów elektrycznych silnika
    ogranicznik prądu musi być ustawiony bo właśnie on jest
    zabezpieczeniem przed spaleniem

    jeffrey

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: