  • 11. Data: 2010-02-14 18:02:14
    Temat: Re: Hamulcowa tarcza pływająca
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:
    > To ma byc pytanie ?

    Nosi znamiona, IMHO to pytanie.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 12. Data: 2010-02-14 19:31:12
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-02-14 19:01, Marcin Gardeła pisze:

    > Niegrzecznie z twojej strony.

    zaraz tam niegrzecznie... pomysły na lans sie skonczyły, jakos wyróznic
    sie trzeba.
    Polecam Akademie Lansu kolegi Ka-Jota. (google wie gdzie to), zeby nie
    powtarzac juz znanych schematów

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2010-02-14 20:12:45
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Słuchaj, koleżko.

    Tak sobie wołaj do koleżki.

    > Nie wiem czy widzisz powyższy cytacik poprawnie, ale AZ pisał do
    > Grzybola, a Ty mu odpisałeś.
    > Po czym pojechałeś po użytkownikach tej grupy, jak widać w ostatniej
    > linijce Twojego tekstu. A tymczasem odpowiedź została podana czytelna i
    > zrozumiała nawet dla tępaka - o ile tylko nie ma trudności z czytaniem
    > ze zrozumieniem.

    Jedna odpowiedź to mało.

    > Mało tego, Ty, wielki miszcz juznetu, jako opierdalający kogoś, że nie

    Kto tak twierdzi?

    > umie cytować ani posługiwać się sygnaturką, powinieneś dawać przykład i
    > sam poprawnie zacytować.Czyli zostawiając nagłówek posta, pozwalający na
    > identyfikację osoby cytowanej.

    /ziew/

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 14. Data: 2010-02-14 20:15:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Zaraz tam tępaki, dzielą włos na czworo, wymyślają nowe standardy
    > układów hamulcowych albo nawet chamulcowych, obrażają się, wytykają
    > posty sprzeda lat, zwyczajna koleżeńska gadka, ale, żeby zaraz tępaki?
    > Niegrzecznie z twojej strony.

    Ale ja nie muszę znać jakichś historyjek, ja po prostu zadałem pytanie.
    Kajam się.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 15. Data: 2010-02-15 08:44:00
    Temat: Re: Hamulcowa tarcza p ywaj ca
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message

    > Wskażesz w którym miejscu?

    Z pewnoscia nie cytujesz poprawnie a i charset stosujesz dziwny. Pomoc
    znajdziesz w stopce z opisem 'NETYKIETA'.

    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2010-02-15 10:46:07
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Z pewnoscia nie cytujesz poprawnie a i charset stosujesz dziwny. Pomoc

    Gdzie?!

    > znajdziesz w stopce z opisem 'NETYKIETA'.

    Jest jakiś nakaz?
    Jak napiszą, żeby kolorować tekst, też będziesz to robił?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 17. Data: 2010-02-15 11:28:40
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał

    > Jest jakiś nakaz?

    Nie ma nakazu stosowania netykiety. Ale jesli nie
    bedziesz jej stosowal - bedziesz dyskutowac glownie z
    tymi, ktorzy tez jej nie przestrzegaja. Twoj wybor.
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 18. Data: 2010-02-15 11:39:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Nie ma nakazu stosowania netykiety. Ale jesli nie
    > bedziesz jej stosowal - bedziesz dyskutowac glownie z
    > tymi, ktorzy tez jej nie przestrzegaja. Twoj wybor.

    Ale skupmy się może na treści, a nie na formie!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 19. Data: 2010-02-15 12:19:10
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał

    > Nie ma nakazu stosowania netykiety. Ale jesli nie
    > bedziesz jej stosowal - bedziesz dyskutowac glownie z
    > tymi, ktorzy tez jej nie przestrzegaja. Twoj wybor.

    Zooostaw.

    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2010-02-15 14:47:09
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Ale skupmy się może na treści, a nie na formie!

    Treść nie ma już od dawna żadnego znaczenia.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98