  • 21. Data: 2010-02-16 07:38:08
    Temat: Re: Hamulcowa tarcza p ywaj ca
    Od: fv <f...@c...com>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > Gdzie?!

    Deklarujesz charset UTF8 w nagłówkach oraz treści, podczas gdy nie wysyłasz wcale
    UTF-8, tylko ISO.
    Dodatkowo cytując Grzybola zepsułeś jego poprawne (chociaż niezadeklarowane co do
    kodowania)
    pliterki ISO.

    Wygląda to tak jak gdybyś wymusił w czytniku odpowiadanie w swoim kodowaniu UTF-8.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 22. Data: 2010-02-19 17:26:08
    Temat: Re: Hamulcowa tarcza p?ywaja;ca
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Nie mam potrzeby sie; lansowac'. Nie mam zamiaru odbierac' ci przyjemnos'ci.
    > W tym wa;tku pad?o proste pytanie, zdecydowana wie;kszos'c' odpowiadaja;cych
    > to te;paki, nie potrafia;cy czytac' ze zrozumieniem.
    >
    > zyga

    Cos ty Zyga taki bojowy? Na grupie inzynierii jakos tak nie warczysz na
    ludzi i nie wyzywasz od tepakow :\

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 23. Data: 2010-02-20 10:53:09
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Cos ty Zyga taki bojowy? Na grupie inzynierii jakos tak nie warczysz na

    Z małej zet!

    > ludzi i nie wyzywasz od tepakow :\

    Zadałem pytanie.
    Oczekiwałem odpowiedzi (liczba mnoga).
    A tu proszę, zalew bezwartościowego śmiecia.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 24. Data: 2010-03-17 08:31:45
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Zadałem pytanie.
    > Oczekiwałem odpowiedzi (liczba mnoga).
    > A tu proszę, zalew bezwartościowego śmiecia.

    No ale jako stary uzytkownik jusenetu, powinienes wiedziec, ze kazda
    grupa ma swoja specyfike? A co za tym idzie - sa pewne zachowania,
    ktorych mozna sie spodziewac, a ktore niekoniecznie powinny byc powodem
    wdawania sie w pozamerytoryczne dyskusje.

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)