  • Data: 2010-05-15 22:02:51
    Temat: Re: Hasło na HDD
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > Jak chcesz miec pewnosc, ze nikt nie odczyta twoich danych (np. po
    > kradziezy), musisz zaszyfrowac dysk lub wybrane na nim partycje.

    > W zaleznosci od systemu operacyjnego, mozna to robic roznami sposobami.

    Widziałem dyski, które mają na obudowie klawiaturę numeryczną i po podłączeniu
    trzeba z tej klawiaturki wbić kod aby uzyskać dostęp do danych. Nie wiem na ile
    to jest bezpieczne, ale rozwiązanie fajne bo nie wymaga dodatkowego
    oprogramowania.

    Ale generalnie byłbym bardziej za pełnodyskowym szyfrowaniem np. Bit Locker z
    Windows 7/Vista +miniaturowy pendrive/klucz do odszyfrowania.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )