  • 11. Data: 2010-02-22 15:18:10
    Temat: Re: Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    kamil pisze:

    > Przypadkiem po uzyciu takiego zestawu w sprayu opona nie nadaje sie do
    > smietnika tylko?

    Niekoniecznie. Ale wulkanizator, który ma z nią coś zrobić (w sensie
    naprawy), w stanie lekkiego podkurwienia potrafi 3-krotnie podnieść cenę
    naprawy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-02-22 16:40:34
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hlu419$198$1@news.dialog.net.pl...

    > Niekoniecznie. Ale wulkanizator, który ma z nią coś zrobić (w sensie
    > naprawy), w stanie lekkiego podkurwienia potrafi 3-krotnie podnieść cenę
    > naprawy.

    Zestaw naprawczy dobrej firmy (taki zielony badziew) daje się wymyć wodą,
    ale to nie jest to co sprzedają w tesco.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2010-02-22 16:58:45
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Wymagania:
    > - 5 drzwi
    > - długość max 4.4m ( taki garaż )
    > - rocznik od 2001 w górę
    > - cena max 35 000 PLN już z opłatami itd...
    > - rocznie robię z 30 000 KM
    > - nie za wysokie koszty utrzymania

    myślę że za takie pieniądze to bardziej 2004 w górę niż 2001. Ja kupiłęm
    Almerę 2003r za niecałe 20kzl więc myślę że spokojnie coś młodszego
    upolujesz.

    Moje typy to Octavia II (ok 2005r) tdi (może okazać się za duża)
    Mazda 3 ok 2004r z dieslem (moim zdaniem rewelacja)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 14. Data: 2010-02-23 17:49:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

> [...]
    >
    > Zestaw naprawczy dobrej firmy (taki zielony badziew) daje się wymyć wodą,
    > ale to nie jest to co sprzedają w tesco.

    Dzieki za sprostowanie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-02-24 15:22:20
    Od: "ŁW" <l...@w...pl>

    Moge ci sprzedac Peugeot 207 Wersja Limitowana SPEED 1.6 HDI 110 KM z 2007r.
    Przebieg aktualny 27.500 !!
    Pełna historia ASO. Pierwszy wlasiciel.