  • 51. Data: 2011-04-01 14:02:25
    Temat: Re: [Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Apr 2011 08:45:01 +0000 (UTC), w
    <X...@2...180.150.16>, "Dman-666"
    <d...@t...o2.pl> napisał(-a):

    > Nota bene jego kariera radnego stoi pod znakiem zapytania bo jak
    > stwierdzila P. aspirant przesluchujaca mnie wczoraj, dostanie po dupie
    > (bedzie karany) bo sprawa jest ewidentna.

    Musiałby zostać skazany za przestępstwo, a nie za wykroczenie.

  • 52. Data: 2011-04-01 14:14:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <d...@t...o2.pl> napisał(-a):

> [...]
    > (bedzie karany) bo sprawa jest ewidentna.

    >Musiałby zostać skazany za przestępstwo, a nie za wykroczenie.

    Ucieczka z miejsca wypadku to też tylko wykroczenie?

  • 53. Data: 2011-04-01 14:18:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Apr 2011 14:14:39 +0200, w <4d95c1af$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Fri, 1 Apr 2011 08:45:01 +0000 (UTC), w
    > <X...@2...180.150.16>, "Dman-666"

    > Ucieczka z miejsca wypadku to też tylko wykroczenie?

    Cherlawa ta ucieczka była, wątpię czy uda się podciągnąć tak, by miał a.o.
    Prokuratorowi musiałoby się zachcieć.

  • 54. Data: 2011-04-01 14:23:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ucieczka z miejsca wypadku to też tylko wykroczenie?

    >Cherlawa ta ucieczka była, wątpię czy uda się podciągnąć tak, by miał a.o.

    Co miał?

  • 55. Data: 2011-04-01 14:38:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Apr 2011 14:23:44 +0200, w <4d95c3d1$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Co miał?

    Akt oskarżenia.

  • 56. Data: 2011-04-01 14:46:48
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:vphbp65bcn6mu4pop6nl8k81hmv6ff622m@4ax.com ! Pewnie kiero jakis,
    ten r...@k...pl . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Akt oskarżenia.

    Co racja to racja...moze i faktycznie mocno naciagane...

    Mial juz z powrotem zapalony silnik (po kolizji wyszedl z pojazdu i zgasil
    motor) i siedzial w aucie. Na przeszkodzie stanal mu swiadek z dzieckiem w
    wozku dlatego nie odjechal (zlozone zeznanie na policji).

    Nie przeszkodzilo mu to jednak oddalic sie z miejsca zdarzenia - patrol
    policji przybyly na miejsce nie zastal sprawcy i jego auta. Doczlapal sie
    po chwili i wskazal miejsce postoju auta funcjonariuszom.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 57. Data: 2011-04-01 14:49:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Co miał?

    >Akt oskarżenia.

    Zwłaszcza lokalny prokurator może mieć opory, jeśli to szycha.
    Ale dalej nie wiem - ucieczka jest przestępstwem, czy nie?

  • 58. Data: 2011-04-01 14:54:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Apr 2011 14:49:36 +0200, w <4d95c9fe$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Zwłaszcza lokalny prokurator może mieć opory, jeśli to szycha.
    > Ale dalej nie wiem - ucieczka jest przestępstwem, czy nie?

    Tak, jeżeli ucieczka miała na celu uniknięcie odpowiedzialności.

  • 59. Data: 2011-04-03 09:55:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2011 14:14:39 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ucieczka z miejsca wypadku to też tylko wykroczenie?

    Ucieczka? A byli ranni?

    --

  • 60. Data: 2011-04-04 19:05:59

    Sun, 3 Apr 2011 09:55:04 +0200, w <c1.01.3Q2TJ9$0Bh@mike.oldfield.org.pl>, Adam