eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHolowanie elektryka › Re: Holowanie elektryka
  • X-Received: by 2002:a25:2d5c:: with SMTP id s28mr2327187ybe.23.1597393968220; Fri, 14
    Aug 2020 01:32:48 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:2d5c:: with SMTP id s28mr2327187ybe.23.1597393968220; Fri, 14
    Aug 2020 01:32:48 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postn
    ews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 14 Aug 2020 01:32:47 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <4050399323$20200814101701@squadack.com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=62.153.235.138;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 62.153.235.138
    References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh1ert$chh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f344d8c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh2ect$tth$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f358c05$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh4427$sc4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f35981e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh54uv$eha$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <9944388687$20200814085531@squadack.com>
    <5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <4050399323$20200814101701@squadack.com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    From: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 14 Aug 2020 08:32:48 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3073
    X-Received-Body-CRC: 2223061470
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682581
    [ ukryj nagłówki ]

    --Gniazdko w tym samochodzie jest po to, żeby ładować we własnym garażu, z nocnej
    taryfy. I wtedy to ma sens.

    hybryda to przeciez sciema dla ekoimbecyli :-)

    Badania Emission Analytics spalanie 7,6 litra czyli 62,5% powyzej testowego NEFZ

    Angole testowali: srednia hybryd powyzej 6 litrow

    Holendrzy 90 g/km emisji CO2 powyzej danych producenta

    aby nadal trzepac kase z produkcji SUV doklada sie bateryjke z hulajnogi i na
    papierze jest wszystko git, Greta sie nie czepia i interes sie kreci


    Laut Emission Analytics betrug der Verbrauch der von ihnen untersuchten
    Plug-In-Hybride im Schnitt 7,6 Liter/100km. Damit wichen die Werte um 62,5% von den
    offiziellen NEFZ-Werten der Hersteller ab.

    Auch das britische Unternehmen Miles Consultancy testete insgesamt 1500
    Plug-In-Hybride, deren Durchschnittsverbrauch bei über sechs Litern pro 100 km und
    damit weit über den angegebenen Daten lag.

    Eine Studie der niederländischen Organisation für angewandte Naturwissenschaften TNO
    erhob ihre Daten, indem sie die Nutzung von Tankkarten auswertete. Der
    durchschnittliche CO2-Ausstoß der Plug-In-Hybride lag im Schnitt um 90 g/km über dem
    offiziellen Wert.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: