    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    Date: Wed, 19 Aug 2020 12:04:52 +0100
    <5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <9944388687$20200814085531@squadack.com>
    <5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5obd$ok0$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f367d72$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh67at$hs$9$Cav@news.chmurka.net>
    <5f36a77e$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh6moc$a1k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rh86eh$25r$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5f3d0123$0$542$65785112@news.neostrada.pl>

    On 19/08/2020 11:38, Shrek wrote:

    > Elektryki są fajne jako małe miejskie toczydełka, najlepiej w
    > carshareingu (jak to po polsku?), gdzie tankowanie to nie twoja broszka.
    >
    > Problem w tym, że flagowiec elektrykow czyli tesla jest zaprzeczeniam
    > auta miejskiego i jest... generalnie do niczego - połączenie wad dużego
    > sedana z brakiem uniwersalności małego wozidełka klasy B podniesionym do
    > kwadratu przez problemy z tankowaniem.
    >
    > Dlatego sprawdza się ona w dwóch przypadkach:
    >
    > - bogatych fanbojów - patrzcie jestem bogaty - mam teslę, mimo że
    > mógłbym mieć coś lepszego a tą kasę, a więc jestem na tyle dziany, że
> [...]

    Problem polega na tym, ze Tesla poki co wyznacza kierunek, a przy tym
    nie jest brzydka. Biznes tez raczej siega po gorna polke, a 80 czy 90%
    aut obecnie sprzedawanych w Europie jest wlasnie w najmie albo leasingu.
    Ciezko mi sobie wyobrazic prezesa jakies bogatszej spolki jezdzacego
    Zoe. Co lepszego za ta kase E-Tron czy cos z Mercdesa? Chociaz Mercedesy
    ostatnio wygladaja paskudnie, cos jakby designerow z Renaulta
    zatrudnili. Dla plebsu takiego jak ja gdy sie skonczy era spalinowych
    zostana elektryczne Insignie, Passaty tudziez Arteony.