  • Data: 2020-08-19 16:50:10
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-08-2020 o 08:50, J.F. pisze:

    > Nie dojedziesz, bo sie zasieg skonczy :-)

    Nie skończy się - co najwyżej będę musiał lekko odbic z pierowotnej trasy.
    A w najgorszym przypadku - przerwa na godzinę przy nabliższym domu i po
    kłopocie.

    > No chyba ze ... faktycznie masz "od biedy starczy na cala trase"

    Tak jest.

    > i po
    > polowie masz jeszcze sporo ładowarek.

    Akurat na tej trasie nie, ale w razie problemów mogę zmienić trasę na
    taką, gdzie ich wystarczająco

    > Zaraz ... to jaki masz zasieg?

    Realnie koło 250.
    W teorii nawet 300, zwłaszcza po drogach wojewódzkich.

    > Moze sie az tak bardzo nie pomylilem z
    > ladowaniem co 100km :-)

    Bardzo.
    Nie ma już takich aut.
    Nawet Leafem I przejechałbym 200 km latem.