    From: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda - dziwne okablowanie przekaznika rozrusznika
    Date: Sat, 25 Apr 2009 14:10:22 +0200

    Dnia Sat, 25 Apr 2009 06:41:32 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Dlaczego tak dziwnie to jest zaprojektowane?

    Ja widzę że jest zaprojektowane tak samo tyle że różnie narysowane. Dla
    tojoty uzwojenie jest narysowane jako dwie cewki (co nie pozwala
    jednoznacznie ustalić kierunków uzwojeń) a dla hondy jako uzwojenie z
    odczepem. To samo, ale pozwala ustalić względny kierunek nawinięcia obu
    części.
    Nawiasem mówiąc, nie jest mi znane działanie tego układu a w szczególności
    powód dla którego stycznik rozrusznika ma cewkę z odczepem. Mógłby ktoś
    światły rozjaśnić sprawę? :)
    --
    Jacek