-
Data: 2024-04-08 09:23:28
Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Thu, 4 Apr 2024 20:50:25 +0200, Janusz wrote:
> W dniu 4.04.2024 o 10:51, J.F pisze:
>> On Tue, 2 Apr 2024 13:33:48 +0200, Janusz wrote:
>>> W dniu 2.04.2024 o 06:59, J.F pisze:
>>>> On Sun, 31 Mar 2024 12:49:11 +0200, Janusz wrote:
>>>>> W dniu 28.03.2024 o 16:18, J.F pisze:
>>>>>> Daewoo w Polsce pracował rok ??????
>>>>>> Cena czyni cuda ... plus np dobra gwarancja.
>>>>> Ale pleciesz, Daewoo nie wypadł sroce spod ogona i całkiem dobre auta
>>>>> jak na tamte czasy robił, Matiz, lanos czy nubira.
>>>>
>>>> Ale Polak o tym nie wiedział.
>>>> Z tym ze Tico, Nexia na początek.
>>>>
>>>> Po roku się jakos Polak przekonał.
>>>> Na pewno w tym przekonaniu gwarancja pomogła.
>>> Mi służył 18lat.
>>
>> Ale jak kupiłeś na początku, to tego nie wiedziałeś.
> Widziałem, bo ja pod koniec produkcji kupowałem.
No, a ja pisałem, ze to sobie musiał Daewoo wypracować.
>>>>> Nawet 3 cyl silnik
>>>>> Matiza był o niebo lepszy od tego z Vieśwagena o którym piszecie w innym
>>>>> wątku.
>>>> A co VW sp* w tym silniku?
>>> Podobno sie trzęsie,
>>
>> A który się nie trzęsie? Nie mów, ze Matiza nie ...
> No nie, chodził jak 4 cyl.
>
>> Ale moze jakoś nadmiernie ...
> No właśnie, podobno 'niska kultura pracy', cokolwiek to znaczy.
>
>>
>>> ogólnie podobno porażka, mało kto je chce, ale to
>>> chyba na autoblogu przeczytałem.
>>
>> To może być przesadzona opinia.
> Nie moja, ale wieśwageny z tymi silnikami sie nie sprzedają, bo
> wyżyłowane, trzeba trzymać na obrotach.
Ja tam mysle, ze sie sprzedawały, ale moze jakos slabiej.
> I coś w tym jest, kiedyś jechałem autem z wypożyczalni jakimś małym
> citroenem 1 czy 100, i faktycznie bez gazu w podłodze w ogóle nie dało
> się tym jechać, miał jakiś mały 1 litrowy silniczek czy mniej, już nie
> pamiętam.
Ano taka cecha małych silników, ale to ma 120KM na maxa.
Nie zawsze imo ta podloga potrzebna.
>> Jakbyś mnie spytał, czy chcę, to też bym napisał, że nie,
>> a przeciez nie jeżdziłem i nie wiem.
>> Ale po co ryzykować, większe silniki są sprawdzone :-)
> Dokładnie, te 1.5L dla wolnossącego 4 cyl musi być.
Ale one sa turbo.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław