  • Data: 2020-07-30 19:25:35
    Temat: Re: Idiotyczny standard gniazdka 230V
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 lipca 2020 10:45:13 UTC-5 użytkownik K napisał:

    > Ta, mow mi wiecej. W poprzedniej firmie (UK) kazdy mial pod biurkiem
    > malego UPSa, glownie na potrzeby monitora bo wiekszosc miala laptopy. W
    > piatki przychodzila ekipa sprzatajaca i zdarzalo im sie podlaczac
    > odkurzacze pod te UPSy. Poniedzialek rano to bylo jedno wielkie wycie
    > przeciazonych UPSow. Raz nawet chyba w jednym padla elektronika (APC).

    Nie klei mi sie ta historia.
    Jak taki UPS mial 600VA a odkurzacz 1300W to albo powinny w ups zadzialac
    bezpieczniki albo nic sie nie powinno stac bo jak ups nie byl odpiety to akumulator
    nie bylby rozladowywany.

    https://www.apc.com/ca/en/faqs/FA156512/

    A nawet jak byl overloaded przez jakis czas to nie znam modelu co piszczy po
    odlaczeniu przeciazenia.