  • Data: 2020-07-30 20:03:17
    Temat: Re: Idiotyczny standard gniazdka 230V
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/07/2020 18:25, s...@g...com wrote:

    > Nie klei mi sie ta historia.
    > Jak taki UPS mial 600VA a odkurzacz 1300W to albo powinny w ups zadzialac
    bezpieczniki albo nic sie nie powinno stac bo jak ups nie byl odpiety to akumulator
    nie bylby rozladowywany.

    > https://www.apc.com/ca/en/faqs/FA156512/
    >
    > A nawet jak byl overloaded przez jakis czas to nie znam modelu co piszczy po
    odlaczeniu przeciazenia.

    To byl taki UPS:
    https://www.ebay.co.uk/itm/APC-Back-UPS-ES-700-700-V
    A/184371959034?epid=133942943&hash=item2aed6cd4fa:g:
    4uUAAOSwtDRfF0SC
    Po jednej stronie mial podtrzymanie, a po drugiej tylko ochrona przed
    przepieciami. Nie wiem do ktorego gniazda wpinali odkurzacze. To nie
    bylo biuro wielkosci trzy pokojowego mieszkania tylko dwie kondygnacje
    lacznie na 170 osob i odkurzacze mieli przemyslowe, a nie zabawkowe dla
    dzieci. Ogolnie elektronika w tych UPSach nie byla gornych lotow.
    Czasami po wymianie baterii nie byly w stanie naladowac nowej (oryginalnej).